Friday, May 14, 2010

MENUJU JALAN YANG SATU

Saya mulakan blog saya dengan mengajak diri saya dan sahabat semua untuk mengenal matlamat hidup kita...biarlah kita sebagai apa pun atas muka bumi ini ..tetap menjadi hamba kepadaNya...hidup akan terasa tenang di bawah petunjukNya. Kita perlu sentiasa memohon padaNya walau sibuk dengan kehidupan dunia kerana Dialah yang bisa membolak balikkan hati manusia dan menciptakan kita. Sengaja saya memilih tema "life & emergency". Life...saya akan berkongsi dgn sahabat tentang pengalaman kehidupan seharian dan "emergency"...sebagai doktor perubatan kecemasan saya akan berkongsi pengetahuan dan pengalaman merawat pesakit agar memberi manfaat kepada saya dan students (undergraduate or postgraduate) yang banyak membantu saya mengenali kehidupan ini...

2 comments:

wfaiziah said...

I'll be by your side in whatever you're doing. Keep it up! Welcome to a blogger world!

Mohd Hashairi Hj Fauzi said...

tq atas support & sokongan mama